dimecres, 8 d’abril del 2015

El meu avi i jo: llibre il·lustrat infantil sobre la mort / Mi abuelo y yo: libro ilustrado infantil sobre la muerte


Us volem recomanar un llibre recent editat per Juventud que ens parla de com enfrontar la mort de l'avi: El meu avi i jo / Mi abuelo y yo -està en castellà i català- de Núria Parera, il·lustrat per Almudena Suárez. Una manera tendra, a la vegada realista, de parlar de la mort d'una persona estimada, l'avi, utilitzant els records i bons moments que s'ha estat amb ell, especialment recordant totes les besades que per sempre tindrem ja guardades dins del nostre cor.

Un llibre molt recomanable






Ja sabeu que, a més, tenim un taulell en Pinterest amb un bon grapat de llibres infantils de literatura infantil que tenen la mort com a tema central, Muerte en la literatura infantil. Doneu-li una ullada!

2 comentaris:

Cuina Cinc ha dit...

:))
Hola Sàlvia bon dia,
Fa dies vaig trobar un slide amb imatges de Alicia en el pais de las maravillas
Ho he buscat però no ho trobo.
Tu sabries on el puc trobar?
Gràcies per l'ajuda
abraçada,

Cuina Cinc ha dit...

Bon dia Sàlvia,
trobat:http://www.150alice.com/
M'agrada molt tot el que fas, bon diumenge,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...